pondělí 18. dubna 2016

Narozeninové překvapení, které hatí plán...

Narozeninové překvapení, které zrušilo plán dřív než vůbec byl.

Aby jste tomu rozuměli, téměř všechny moje kamarádky, s kterýma jsem v kontaktu, čekají miminko, nebo už ho mají. A to je pořád téma miminko, nebo těhotenství a když už jste ve věku jako já (v srpnu 25), začnete nad miminkem vážně uvažovat. A to tak, že jsem si uvědomila, kolik málo času do třiceti zbývá ještě s stvrzením, že po třicítce děti už nechci (rodit) a zvláště, když chcete tři. To už to moc nevychází.
Tím jsem tak začala přemýšlet, že ono přesunout tu svatbu není tak zlé, a že miminko by bylo vlastně fajn. Tak nějak holkám závidím, že to miminko mají nebo ho čekají. A taky nejsou vdané.
I jedna z těch kamarádek řekla, že svatba neuteče, ale roky na miminko jo a že budeme moct spolu vozit! Je sice už pátém měsíci, ale to nevadí. Což je fajn, protože další kamarádka je někde u Prahy a druhá v Jeseníku, takže se nevídáme, jen si píšeme. Představa se mi zalíbila a už jsem se i chystala navrhnout to příteli. Jenže když jsem se tím náhodou zmínila sestře, tak mi to zavrhla. Že pro mě v srpnu na tři dny má nachystané překvapení a že by bylo lepší, kdybych nebyla ještě těhotná. Nebyla by to taková tragédie, ale nemusela bych na sebe dávat takový pozor.
Tak jsem byla trošku zklamaná, né kvůli překvapení, ale kvůli mému plánu neplánu. Začínala se mi ta představa vážně líbit.
Nevadí, na druhou stranu jsem si řekla, že si užiju pořádně léto, vezmu si nové šaty, které jsem si minulý rok koupila a spoustu dalších věci na léto. Kdyby se to podařilo, už bych se do těch věcí nevešla, možná až další rok. Navíc jsou to jen 4 měsíce. O miminko se můžeme začít pokoušet v září. A třeba taky mezitím stihneme i tu svatbu. Uvidí se, nechám to tedy zatím v rukách osudu.

Jinak koncert Horkýže slíže byl boží. Potkala jsem tam kamaráda se střední, takže jsme si pokecali a byla jsem pozvána na degustaci. Bude si otevírat vinotéku, přeji mu hodně štěstí a ať se mu daří!

Už máme i postel, konečně se spí pohodlně a bez zvířat v posteli. Věčně v ní byly chlupy a spali jsme na gauči. Báli jsme se, že náš pes Timmy (havanský psík), bude v noci vyvádět. Doposud byl zvyklí spát s námi v místnosti i občas v posteli. Večer a v noci je to naštěstí v pohodě. ale ráno, jak se probudí, začne štěkat a kňučet, že chce za námi a bůh ví cosi. Tak už se dál nespí. Takže jak přítel odjel, lehla jsem na gauč a dospala jsem se obklopená psem i kočkou.

V sobotu chystám doma kolaudačku a sestřinu oslavu narozenin. A proto, že jdu v pátek do práce na celý den, musím to začít chystat už od zítra. Uklidit byt, vymyslet co přichystat, nakoupit to a ve čtvrtek připravit. Přemýšlím, jestli udělat věnečky nebo krtkův dort. Uvidím v obchodě co bude vypadat na obale lákavěji. Ale dort bude asi příhodnější. No, určitě mám do konce týdne veselo! Tak držte palce, ať to všechno zvládnu (pokud to někdo čte).

Já Vám přeji krásný klidný týden se sluníčkem a pořádně si ho užijte!

Mějte se, SMĚJTE SE! A zase příště ahoj.

xoxo - Milly



Žádné komentáře:

Okomentovat