čtvrtek 16. března 2017

Čas KVAPÍ...

Ani nestačím zaznamenávat, jak ten čas rychle letí.

Včera jsem zjistila, že jsem těhotná a za měsíc mám rodit? Ještě mi chybí spoustu věcí a hlavně peníze! V dnešním světě co si sami neohlídáte, to nemáte. Jako já své peníze. A že mě spoustu úřadování ještě čeká po narození miminka? No už se fakt těším.

Mimo úřady se mám ale moc fajn. Mimčo je zdravé, já taky. Vše jde jak má a to mě těší. Jen mě rozhodila zpráva doktora. Že kvůli své úzké pánvi budu rodit asi dřív a možná císařem. Z čeho mám strach. Já se těšila jak budu rodit normálně. Ale nic není ztraceno! Pořád ještě můžu. Na těhotenském kurzu mi sestra řekla, že nemám jíst moc červeného masa, spíš bílé, aby mimco moc nepřibralo a bílkoviny nahrazovat zeleninou. Prostě jíst víc ovoce a zeleniny, než se cpát bůčkem. No, aspoň malá příprava na kojení, kdy se mi ten jídelníček sakra zkrouhne!

Přípravy pro miminko se finishují. Postýlku a matraci máme, oblečky taky, poslední plinečky mi mají přijít. No jo, jsem ta, co se rozhodla látkovat! Vzhledem k tomu, kolik peněz to stojí, mi to snad vydrží. Jen čtvercové plenky musím dokoupit. Ale to podle financí. Základ mám a s tím se dá ze začátku přežít! Vyprané to taky všechno mám, kromě těch plín. Takže dovyperu plenkovou výbavu a mimčo může přijít. Jen moje výbava do porodnice pokulhává, tam toho ještě musím dosti nakoupit. Snad to stihnu!

Kolikrát mě to až vyděsí, jak je to za chvilku. Naopak se mi úspěšně daří se sama sebe chlácholit, že je to vlastně ještě za dlouho. Snažím se teď si užít co nejvíc pohyby miminka a volného času, který mi zbývá. Pak už ho mít nebudu.
Také hodně teď přemýšlím, co nabalit na nedělní focení. Jsem hrozně zvědavá, jak to bude probíhat. Ještě nikdy jsem na žádném takovém focení nebyla, Ještě že to bude fotit kamarádka. To mě trochu uklidňuje. U cizího bych byla hodně nervózní.

Tak si užívejte přicházejícího krásného počasí! Já se těším, až budu chodit s kočárkem. 

xoxo Milly



Žádné komentáře:

Okomentovat